Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Presentasjon fra foreldremøte for vg3 mandag 11.03

Foreldremøte for vg3 foresatte mandag 11.mars kl. 18 - 20 i auditorium 1

Presentasjon fra foreldremøte for vg1 tirsdag 12.03

I kjølvannet av elevundersøkelsens resultater om mobbetall på vg1 og elever som melder om at de føler seg ekskludert, inviter skolen til foreldremøte.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Markedsføringsklasse besøker Tolletaten

En av våre markedsføringsklasser var i uke 9 på besøk hos Tolletaten.

Fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter

Vel gjennomført fylkesmesterskap 2024 på Nova Spektrum i Lillestrøm onsdag 28 februar.

Premieutdeling Sandvika Storsenter case

Markedsføring og ledelse 1 har jobbet med caseoppgaver utarbeidet av senterledelsen ved Sandvika Storsenter.

Regionsmesterskap for Ungt Entreprenørskap

Ungt Entreprenørskap Akershus arrangert regionsmesterskap i uke 3.

Foreldrestøtte

Bærum kommune tilbyr foreldrestøtte. Tilbudet er gratis.

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.